Gå til innhold

Alle har den ene "irriterende" personen


Millasob

Anbefalte innlegg

Hehe, det var en spøk rettet mot søstra di, hun må slutte å lese blogger. Helt seriøst.

Hun bulker ikke, hun skal ned i fett% Gretten og sur med tanke at hun har kcal-underskudd :dead: Hun er en tikkende bombe før hun eksploderer i aggresjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde akkurat kjøpt meg krea bolic for 8 måneder siden ca. Brodern min som studerer jus var på besøk, og han såg disse pillene. Idioten ringte politiet og annmeldte meg for besittelse av anabole steroider, så uten videre mens jeg låg å såg film i sofaen så dukka det plutslig opp en politistyrke med hunder og skulle ta en narko razzia. Herlig! Krea bolicen ble tatt inn til prøver på labratoriet, mens jeg satt i varetekt i 3 dager.

Syns du enda søsteren din er irriterende? Skulle trene bryst dagen etterpå, ble armhevninger i fengselcella.

Ai, antar dere ikke har det nærmeste forholdet i dag akkurat. :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...