Gå til innhold

Whey-80 vs whey-100?


Jonas S

Anbefalte innlegg

Hva er egentlig de vesentlige forskjellene på whey-80 og whey-100? Hvilke egner seg best til diett? Hvilket passer best dersom man ønsker å bli større?

-Jeg har hørt at Whey-80 Stevia ikke har karbohydrater? hvilke fordeler/ulemper har det?

Jeg har som mål å spise så sundt som mulig iløpet av sommern, samtidig bruke protein omtrent daglig. Men er usikker på hva som er det beste for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I whey-100 er det mindre fett og mindre karbohydrater, samt litt høyere proteininnhold per 100g enn i whey-80. Forskjellen er såpass liten at det ikke spiller så stor rolle, med mindre kostholdet er meget godt og du er seriøs. Bruker selv whey-80, noe som er mer enn godt nok for mitt behov.

Hvis du bare skal bli større kan du like godt velge whey-80, da vil du også få mer for pengene. På diett vil kanskje whey-100 være mest gunstig, med tanke på fett og karbohydrater.

Jeg har ikke superpeiling, sikkert andre som kan svare mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...