Gå til innhold

Jonas S

Medlemmer
  • Innholdsteller

    38
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Alt skrevet av Jonas S

  1. -Norsk størrelse 43. -Selger skoparet for 800 kroner. -NyPris: 1299 kr (kjøpt på GMAX).-Sko-paret er prøvd på 1 gang hjemme, men har ligget i skoskapet siden første gang pga manglende behov.-Skoene er behagelig på, og passer bra til de fleste føtter, smal og bred. -De er spesialdesignet for tunge styrkeløft og styrketrening/crossfit generelt. -Reebok er et Amerikansk merke, og er kjent for å være store i sko-størrelsen. USAs EU Størrelse på skoen er 42 (MEN tilsvarer europeisk/norsk størrelse 43), som tilsvarer 26.924=27cm centimeter ifølge Reeboks hjemmesider. Reebok sin størrelses
  2. -Selger den for 600 kroner. -Kjøpte det nylig på tights.no for 799 kr.-Gaineren er så og si ubrukt: 1 halv porsjon (168,5g) i fratrekk fra full pakke (5455 gram) gir totalt resterende 5286,5 gram.-Pakken ble første gang åpnet og brukt den 10.10.2016. Den har siden da vært urørt. -Etter Åpning av pakken har innholdet en holdbarhet på cirka 1 år.-Jeg selger gaineren fordi jeg fikk en allergisk reaksjon pga peanøtt-smaken (ettersom jeg er allergisk mot peanøtter).-Ellers er dette (Chocolate Peanut Butter) den mest populære smaken på denne gaineren ifølge bodybuilding.com. Jeg synes selv at smak
  3. Mulighet for d ja, men tenkte mer på en spesifikk treningsdagbok som du kan anbefale
  4. Anbefalinger til hvor jeg får kjøpt en god treningsloggbok?
  5. Tenkte det var like greit å bare stille spørsmålet. Men takk for tipset.
  6. Jeg har trent styrke i 3 år. Kombinert med litt utholdenhetstrening. Prøvd å ha et relativt sundt kosthold med vanlig mat, og minimalt med godteri i helgene. Men jeg blir aldri kvitt den lille bulken på nederste del av magen. Jeg får 4-pack ellerns når jeg strammer inn magen, men har aldri klart å bli kvitt det problemet med at magen bulker litt utover. Resten av kroppen er ripped, men magen sliter jeg med å få flat. Vil gjerne ha flatere mage, og en synligere 6-8 pack. -Noen råd? -Kostholdstips? -Gode trenings-øvelser for magen?
  7. Jeg foretrekker å jogge ute både vår, sommer og høst. Ikke så mye på vinterstid, men det hender av og til. Ellers benytter jeg stort sett tredemøllen på treningsenteret til jogging gjennom hele året. Samt kan den potensielle thigtsen være aktuell til bein-styrke-økter. -Jeg vil velge en av disse 2XU thigtsene, best egnet til mitt forbrut, alternativt: 2XU Elite. -Det kan nevnes at når jeg jogger, har jeg lett for å svette, særlig inne på tredemøllen. Hva bør jeg velge? Erfaringer? Eventueltt 2XU Elite?
  8. Hva er egentlig de vesentlige forskjellene på whey-80 og whey-100? Hvilke egner seg best til diett? Hvilket passer best dersom man ønsker å bli større? -Jeg har hørt at Whey-80 Stevia ikke har karbohydrater? hvilke fordeler/ulemper har det? Jeg har som mål å spise så sundt som mulig iløpet av sommern, samtidig bruke protein omtrent daglig. Men er usikker på hva som er det beste for meg.
  9. Jeg har brukt sjokoladeprotein fra proteinfabrikken, syns smaken dens funker bra. Men kan godt tenke meg å prøve noe annet enn skjokolde, har hørt at den originale sjokoladesmaken til whey-80 er litt vrien (for noen). Noen anbefalinger?
  10. Tenkte kanskje at havregrynen smaker bedre om du varmer den opp i panne som grøt. Men sikkert mange som tar den rå også.
  11. Jeg jobber mot å få en tydelig six-pack om dagen og kunne tenkt meg et produkt som kunne hjelpe meg med å få ned fettprosenten. -På nedereste del av magen ligger det alltid litt ekstra fett på, noe som er veldig å vanskelig å få vekk. -Evt har dere noen øvelser/tips for hvordan nedereste del av magen kan trenes, evt kost-tips? :cool:
  12. Ja, funker sikkert bra det også! Skal bli godt å bli kvitt brød-skivene for en stund
  13. Alright Nå maser jeg litt mer her.. -Men hvor mange øvelser kan du anbefale å utføre på hver muskelgruppe samme dag (gastrocnemius og soleus)? -Jeg har i det siste tatt 2-3 øvelser stående og avsluttet med 1 øvelse på sittende tåhev. Men har generelt lite peiling på hvor mye disse musklene tåler av belastning, så hadde vært greit med tips iforhold det Evt; burde jeg unngå å jogge samme dag som jeg trener styrke i leggene?
  14. Har du noen spesifikke tips til noen av det en kan gjøre med havregrøten? Har ganske lite peiling på havregrøten..
  15. Takk for tilbakemeldingen! Har du noen spesifikke øvelser å anbefale for hver av disse muskelgruppene: Gastrocnemius og Soleus?
  16. Jeg trener legger 2-3 ganger i uken (mandag, onsdag og fredag). Vanligvis bruker jeg å begynne med sittende tåhev: 3 sett og 10-12 repetisjoner. Som oftest holder jeg meg til 3 sett og ca 10 repetisjoner på de fleste øvelsene jeg tar på legger. Bruker blant annet å hinke på vært ben. +Tåhev med vekt i hånden i trappetrinn.
  17. Begge foreldrene mine har ganske eksplosive/store legger, mens jeg derimot har en litt mer pinglete variant... Jeg ønsker å øke volumet på leggene (gjøre de mer eksplosive)o-o . -Hvilke øvelser kan gjøre leggene mine større/mer eksplosive? -Hvor mange "repetisjoner og sett" anbefales for å øke størrelsen/volumet på legs´a? -Hva burde jeg unngå av øvelser/aktiviteter for å forebygge tynne/legger? (kan for.eks jogging eller lignende føre til tynnere legger?) Setter pris på alle tips(y)
  18. Har lyst å bytte ut brødskiver som jeg spiser til frokost, lunsj og kvelds med noe annet. Jobber mot 6-pack fortiden, og har hørt at gjær som er i brød, ikke er bra for magen (gjær; fører til oppblåsthet, osv). Noen gode tips til alternative måltider?
  19. Takk for tips og råd! Tror nok ikke spiseforstyrrelser eller legg-silikon er helt min greie... Men ellers hyggelig at dere stakk innom
  20. Skal teste ut dette Men leggene mine er veldig tynne helt nederst, ved ankelfestet. Både ved senen og rundt resten av foten. Skjønner ikke hvorfor de skal være så j**** tynne helt nederst.
×
×
  • Opprett ny...