Gå til innhold

For stort kaloriunderskudd over tid


Mjaujau

Anbefalte innlegg

Har siden februar vært en idiot og levd på maks 1000 kalorier daglig, i tillegg til trening. Har spist veldig sunt og mye, men kalorifattig, så formen har vært bra, men mensen og sånn vinka etterhvert farvel. Har nå gått ned 11kg, og jeg ønsker ikke å gå ned mere, men isteden komme opp på vedlikeholdsnivå for vekten jeg har nå. Ønsker IKKE skjenneprekner om sånn og sånn, var hos legen i forrige uke og tok blodprøver, og alle var knall. Fikk i tillegg mensen i forgårs grunnet at jeg har økt matinntaket litt. Men hvordan kommer jeg meg opp på vedlikeholdsnivå uten å legge på meg det jeg har gått ned? Øke med 100 kalorier i uka? Og hvordan skal jeg gjøre det med trening? Jogger 3-4 ganger i uka, varierer fra 5-12 km hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei :)

ingen preiken:)

men her er en kalorikalkulator som du kan bruke, gir et pekepinn på hvor mye kalorier du bør ha i deg for å vedlikeholde vekta med gitt aktivitetsnivå :)

https://www.facebook.com/fitnessbloggen/app_125997777506575

Tusen takk:) men jeg kommer vel til å legge på meg om jeg går rett opp på vedlikeholdsnivået eller? Burde vel kanskje øke kaloriene litt uke for uke?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...