Gå til innhold

karbomiddag


Anbefalte innlegg

rett på sak; jeg og min kjære sykler nordsjørittet i morgen, og har dermed spist en del mer karbo i går og i dag. litt mer havregryn enn normalt og til gjengjelde mindre fett/protein. fubker fint

men middag---- kommer ikke på NOE som frister som er karborikt (og også noe lunne suntog magevennlig). så kom med tips for oppkarbingsmiddag. (KARbO er poenget her, ikke kalorier. så oppkarbing er ikke enbetydende med høykalori, bare så d er avklarte. skal fylle lagrene våre,ikke legge på oss;))

ingen av oss er kresne, men pasta er ut;) ellers bruker vi mye søtpotet (elsker d), quinoa og sort ris! men d var dette med å få litt smak på det, og gjøre d til et måltid. liiiitt kjedelig med 100g ris alene, liksom ... ?

på forhånd TAKK :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den sausen er Barilla arrabbiata, lager ofte basert på hermetiske tomater, men liker næringsinnholdet og smaken på Barilla arrabbiata og classico sausene.

Jeg har litt dilla på hele brekkbønner i tomatsaus sammen med gnocchi, og kyllingfilet med pesto.:love:

Blir en fin kombinasjon av fiber og protein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skal også karbe opp idag, riktignok berre eit milløp, så det er ikkje så veldig nøye. Men eg har lang erfaring med ultrakonkurransar, og målet imorgon er 36 minutt. Så då veit du kvar du får råd ifrå. Sjølv opererer eg ikkje med frokost, lunsj, middag, men derimot måltid. Det betyr at eg kan ete kva eg vil til det tidspunktet eg vil (f.eks. biff om morgonen). I kveld blir det havregrynsvafler. Eg meiner også at du ikkje treng å vere redd for feitt, og at eit lite kalorioverskot berre er bra. Kroppen vil uansett bruke feittet og lagre kalorioverskotet som glykogen slik du ønsker. Viss du får i deg 300-400 gram karbohydrat idag (sjølvsagt avhengig av din kroppstorleik og kosthold dei siste dagane) bør det vere nok.

Her er uansett mine tips til karbomiddag innafor ønskene dine:

Pizza med lite kjøt og mager ost. Ein pizza kan du lage av 1 dl vatn og 200 gram mjøl/havregryn. Inneheld 150 gram karbohydrat, 40 gram protein og 15 gram feitt.

Pannekaker: 2 egg, 1 dl skummamjølk og 100 gram mjøl/havregryn. Steik i 5 gram smør. Gir to pannekaker med makroane 70 gram karbohydrat, 15 gram protein og 15 gram feitt. Et med syltetøy for meir karbo.

Ris med litt ekstra piff: 100 gram ris med 5 gram smør/kokosfeitt og 20 gram honning. Grilla kyllingfilet og grønsaker ved sida eller oppi. Gir 90 gram karbo og 5 gram feitt.

Eg baker gjerne frokostbrød til middag. Med salat og kjøt/kylling blir det eit fint og samansett måltid.

Elles vil eg tilrå å ligge unna potet. Det gir berre 15 gram karbohydrat per 100 gram og du blir svært mett av det. Frukt inneheld også lite karbohydrat i forhold til kor mett du blir, men juice og til dels skummamjølk (flytande mat) er kaloriar som er enkelt å få i seg.

P.S. Dersom du går for bakst med havregryn, vil eg anbefale å legge dei til bløy no for betre bakeeigenskapar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...