Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, overskriften sier seg selv.

http://arnold.com/

Noen som har noe erfaringer med dette? På godt og vondt?

Jeg syns bare det så tøft ut og siden jeg omtrent bare liker 100% Whey Gold Standard tenkte jeg å kanskje prøve noe nytt.

Har ikke prøvd det, men om du liker 100% Whey Gold, og ønsker variasjon, kan jeg annbefale BSN Syntha-6 :-)

Likte Syntha-6 mye bedre enn f.eks Star Nutrition Whey 80, Proteinfabrikken, MuscleTech Phase-8 osv :)

Glemte å kjøpe den sist jeg var på halskostbolaget, var for opptatt med min elskede warrior juice(som foresten smaker sjokoladekakerøre). Skal kjøpe neste gang(blir vel iløpet av måneden, da bruslagret synker dramatisk), fordi det er arni og jeg og mannebeinet er nyskjerrig på om han har godtatt å ha navnet sitt på dritt eller digg :)

• 4 uker senere...

Var i sverige i dag of kjøpte den. Smakte egentlig ganske likt pin-up is, eller smelta sjokoladeis og vaniljeis rørt sammen. Dette da blandet med litt melk og litt vann. Verken jeg eller mannebeinet kommer til å kjøpe den igjen, men den går ned det gjør den, blei bare for søtt for oss. Kjøper heller ei 3kg bøtte med tommi nutrition til samme prisen,men mer pulver:)

Var i sverige i dag of kjøpte den. Smakte egentlig ganske likt pin-up is, eller smelta sjokoladeis og vaniljeis rørt sammen. Dette da blandet med litt melk og litt vann. Verken jeg eller mannebeinet kommer til å kjøpe den igjen, men den går ned det gjør den, blei bare for søtt for oss. Kjøper heller ei 3kg bøtte med tommi nutrition til samme prisen,men mer pulver:)

Jeg liker da bare jordbærsmaken til 100% Whey Gold jeg da, så er egentlig temmelig skeptisk til alt annet enn akkurat det jeg liker, har ikke funnet noe annet enn denne ene. Liker det søtt jeg da. Skal til Sverige i morgen, kjøpte du den på Gymgrossistens butikk eller hvor? Og vet du om det er mulig å prøvesmake? Hadde jo vært så kjekt :D

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...