Gå til innhold

Tips til sydenreiser? :D

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De fleste "syden"steder har både strand, shopping og treningsmuligheter, mer eller mindre.

Budsjett? all inclusive, leilighet eller vanlig hotell rom? Hva skal shoppes?

Mallorca har jeg vært hvert eneste år siden jeg kan huske, Palma er veldig fint, men jeg har ikke sett store shoppemulighetene der typ London, Berlin, New York.. :D

Hvorfor ikke Tyrkia? :p

Dersom dere bestemmer dere for Mallorca, anbefaler jeg iallfall hotellet Ponent Mar. Virker som perfekt beliggenhet for deg, ved Palma Nova og Magaluf, og med 20-minutters taxitur til Palma sentrum. Var der for to år siden, og da var det iallfall høy kvalitet og hyggelig pris. Det er et godt treningssenter som heter "Sporting Fitness" rundt 5-10 minutters joggetur nordøst. :)

Kart

De fleste "syden"steder har både strand, shopping og treningsmuligheter, mer eller mindre.

Budsjett? all inclusive, leilighet eller vanlig hotell rom? Hva skal shoppes?

Mallorca har jeg vært hvert eneste år siden jeg kan huske, Palma er veldig fint, men jeg har ikke sett store shoppemulighetene der typ London, Berlin, New York.. :D

Hvorfor ikke Tyrkia? :p

Ikke tyrkia fordi travle folk, 40-50 varmegrader ooog ja! :p

Ca 7000 per person hadde vært fint, og leilighet med mulighet til å oppbevare mat/lage mat hadde vært supert. Noe NYC shopping er ikke nødvendig, bare litt bedre enn typisk sånn jalla-sjapper ;) Bodde du i palma nova?

Dersom dere bestemmer dere for Mallorca, anbefaler jeg iallfall hotellet Ponent Mar. Virker som perfekt beliggenhet for deg, ved Palma Nova og Magaluf, og med 20-minutters taxitur til Palma sentrum. Var der for to år siden, og da var det iallfall høy kvalitet og hyggelig pris. Det er et godt treningssenter som heter "Sporting Fitness" rundt 5-10 minutters joggetur nordøst. :)

Kart

Tuusentakk!! Skal definitivt sjekke ut :D

Ikke tyrkia fordi travle folk, 40-50 varmegrader ooog ja! :p

Ca 7000 per person hadde vært fint, og leilighet med mulighet til å oppbevare mat/lage mat hadde vært supert. Noe NYC shopping er ikke nødvendig, bare litt bedre enn typisk sånn jalla-sjapper ;) Bodde du i palma nova?

Har alltid bodd i Alcudia, bestemor har leilighet der nede:rolleyes:

Det er litt sånn typisk turistfella-sted - anbefaler noe nærmere Palma som eriknm nevner (y)

Hva med Barcelona? Mye likt Palma, bare større - både strand, shopping og leiligheter der

Annonse

Har alltid bodd i Alcudia, bestemor har leilighet der nede:rolleyes:

Det er litt sånn typisk turistfella-sted - anbefaler noe nærmere Palma som eriknm nevner (y)

Hva med Barcelona? Mye likt Palma, bare større - både strand, shopping og leiligheter der

Jeg har faktisk vært i Alcudia før, men synes det ble liittt kjedlig der! Var faktisk innom palma ene dagen, men var der kun et par timer, likte byen veldig godt iallefall :)

Ja, det er også et alternativ! Aldri vært der før :) Har du noe hotell/leilighet å annbefale? :D

Dhermi, Albania. Up and coming og fortsatt lite turister selv om det ble "oppdaget" for noen år siden. VELDIG billig å leve der og maten er meget god. Shopping kan jeg ikke si noe om, men treningsfasiliteter finner du nok, dog kanskje ikke av topp kvalitet.

Anbefaler forøvrig Albania generelt om shopping og trening ikke er det viktigste med ferien :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...