Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du må i så fall være veldig restriktiv på intensiteten. Avhengig av hvor ofte du trener så klart.

nei

Eg kjører benkpress på alle treninger, men byttet mellom knebøy og markløft anna kvar trening

Pleier å trene di forskjellige muskelgruppene 4-6 ganger i uken. Altså foreksempel : biceps + triceps en dag, bryst og skuldre en dag osv...

da spør eg- Why?

kjøre knebøy + markløft og benkpress 4-6 ganger i uken vil være helsikkes tungt- spesielt om du ønsker fremgang

hvor lenge har du trent?

hva er formålet med treningen?

Neineinei, forklarte litt dårlig hehe, jeg trener bare en muskelgruppe ca. 1 gang i uken. jeg har en 4 splitt eller noe :)

Har trent i 3 måneder snart. Målet med treningen er å oppnå å bli sterke og løfte tyngre og tyngre.

Annonse

Neineinei, forklarte litt dårlig hehe, jeg trener bare en muskelgruppe ca. 1 gang i uken. jeg har en 4 splitt eller noe :)

Har trent i 3 måneder snart. Målet med treningen er å oppnå å bli sterke og løfte tyngre og tyngre.

det høres litt sånn derre kukerundsyndromet :hilarious:

spesielt siden du kunn har trent i 3 måner. virker som du har hoppet til et avansert program sånn uten videre?

hva med fullkroppsprogram 3 ganger i uken? slippe å wanke så mye vettu ;D hehehe :D NO offense intenden

Upper/lower split er fint de første åra, i min erfaring.

ex:

Mandag:

Benk

Pull ups

diverse assistanse (triceps, biceps, skuldre, osv osv)

tirsdag

Bøy

mark

diverse assistanse (curls, extensions, utfall, hip thrusts, osvvvvv)

torsdag: repeat mandag

fredag: repeat tirsdag

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...