Gå til innhold

Gym i Bergen


Lillemy94

Anbefalte innlegg

Har ei mor som brått sa ho skulle betale treninga for meg der borte, så kan vel egentlig ta det jeg vil. Greia er at jeg har sleti en del med senter her hjemme om sommeren. Vi har ikke aircondition (kun ei litta vifte..) og jeg reagerer ganske på det, så har vurdert å bytte her hjemme også. Men om jeg velger den avtalen så kan jeg trene på senteret jeg også har vurdert å bytte til. Ligger et stykke unne VT, men tenker at det uansette er mulig å bytte litt på hvor man trener. Kan jo evt. betale en mnd innimellom selv feks, det ser jeg fort. Avtalen er dyrere ja. Men ikke noe mer enn det jeg betaler i hjembyen atm. Tror det er 999kr i Bergen nå btw.

Fin skildring btw, haha :roflmao: Tror jeg går for avtalen og heller stikker innom diverse gym for forandringens skyld!

Takk for at du tok deg tid til å svare :) :)

Hei

Det er greit å huske på at SiB har 7 treningssenter rundtom i Bergen :)

http://www.sib.no/no/trening/temp/treningssentre

Men VT er det definitivt beste IMO da ;) but still. om du skal ha en kort økt, kan det kanskje være mer gunstig å trene på et annet SiB senter som ligger nærmere der du bor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...