Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Var på min lokale helsekostbutikk i dag for å kjøpe ZMA, men de hadde ikke. Når jeg spurte om hvorfor, fortalte de at ZMA fra Vitality Line - Proteinbutikken var tilbakekalt fordi det inneholdt ett eller annet som var ulovlig i Norge?

Hva dette innholdet var kunne han ikke svare på. Nå har jeg kikket på proteinbutikkens hjemmeside og andre sider som har solgt dette, og det finnes ingen info ang. dette, men produkte er fjernet i samtlige nettbutikker.

I og med at jeg, og sikkert ganske mange andre har brukt dette over tid, så ville det vært interesant med litt informasjon om hva det er de har solgt til folk, og hvorfor det er trukket fra markedet?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/29924-zma-fra-vitality-line-tilbakekalt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mest sannsynligvis er det pga magnesium forbindelsen de brukte i tilskuddet. Sjekk boksen din, om det er magnesium aspartat som er brukt så er den ulovlig i norge.

Stemmer, den inneholder magnesium aspartat, men det gjør også, det andre merket jeg kjøpte på XXL i steden?

Stemmer, den inneholder magnesium aspartat, men det gjør også, det andre merket jeg kjøpte på XXL i steden?

Ja, mattilsynet klarer ikke å sjekke alt som blir solgt av kosttilskudd i Norge så derfor er det alltid noen produkter som slipper igjennom fingrene deres.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...