Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For cirka 5 år siden bodde jeg på St.Hanshaugen i Oslo, og trente på treningssenteret Oxigeno (rett ved Vulkan). Der hadde de en 'kuldestamp', som var et lite basseng med kaldtvann (rundt 8-10 grader tror jeg) hvor man kunne kjøle seg ned etter trening. Som en varmblodig person med pollenallergi, var det fantastisk å kunne kjøle seg ned i den på varme sommerdager.

Er det noen her som vet om andre treningssentre som har slike kuldestamper?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/29868-treningssentre-med-kuldestamp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener å ha hørt at sats vulkan som nå er blitt kjøpt opp av athletica har det? Mulig jeg husker feil, men er på mobil.. Google it

Ok takk, da dreier det seg antakelig om den samme kuldestampen hehe. Tror det er slik at Oxigeno ble kjøpt av SATS som igjen ble kjøpt av Athletica? Er iallfall interessert i å høre om det finnes kuldestamp andre steder i Oslo, og. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...