Gå til innhold

Hvorfor er matvarer i Norge så lite "fitness" inspirert?


Langsiktig

Anbefalte innlegg

Ja, det er mulig å kjøpe eggehviter i Norge, men såvidt meg bekjent, så leverer ihvertfall Prior kun i 5 liters dunker. Det tilsvarer eggehvite fra ca 150 egg.

Bare å sjekke med en matvarebutikk om de kan være grei å bestille inn til deg.

Prior leverer også "omelettmiks" om en liker type standard hotellomelett, og de leverer "heleggmasse". Tror begge deler kommer i 5 ltr dunker.

Ellers så kan det jo være greit å kjøpe med seg eggehvite fra Sverige i mindre "dunker" (1 ltr). Jeg er ikke voldsomt glad i disse pasturiserte eggeproduktene, men fordelen er jo at de holder i MINST ett år. Hvis man lager vanlig omelett eller eggerøre, og "sper ut" denne med eggehvitemiks, så blir det bra! (Ihvertfall for min smakssans)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er mulig å kjøpe eggehviter i Norge, men såvidt meg bekjent, så leverer ihvertfall Prior kun i 5 liters dunker. Det tilsvarer eggehvite fra ca 150 egg.

Bare å sjekke med en matvarebutikk om de kan være grei å bestille inn til deg.

Prior leverer også "omelettmiks" om en liker type standard hotellomelett, og de leverer "heleggmasse". Tror begge deler kommer i 5 ltr dunker.

Ellers så kan det jo være greit å kjøpe med seg eggehvite fra Sverige i mindre "dunker" (1 ltr). Jeg er ikke voldsomt glad i disse pasturiserte eggeproduktene, men fordelen er jo at de holder i MINST ett år. Hvis man lager vanlig omelett eller eggerøre, og "sper ut" denne med eggehvitemiks, så blir det bra! (Ihvertfall for min smakssans)

Da har jeg snakket med min lokale rema 1000 butikk og fått bestilt inn eggehvite hos de :-P Takker for tipset :)!

Kan nevne at han sa på telefonen at Prior har tatt dette ut av sortimentet sitt, og at det ikke var mulig å bestille videre. Men de sendte iallefall x2 5 liter dunker som skulle komme på fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hender damene på jobben bytter litt :) noen vil bare ha eggehvite og noen bare eggeplommer, så da har de en løsning på å rett og slett dele eggene. Der det er en vilje, finnes det en løsning.

Selv liker jeg mine egg hele. Kalkun bacon har jeg sett i butikken, men butikken i kongsberg sluttet å selge det når så få ville kjøpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...