HoGa Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Hei, Begynte å trene aktivt for 3 måneder siden hovedsakelig for å gå ned i vekt å komme i bedre form. Så mitt spørsmål er, når man trener styrke teller en dag med cardio som hviledag? Eller bør en hviledag være helt uten noen form for trening? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joakimz Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Cardio som og løfte vektene raskere? Vet ikke hvilken muskler hvile dag trener... Men en hvile dag er for min del en dag der jeg ikke har noen form for trening, sett bort ifra veldig lette vekter eller en form for bevegelighetstrening. Dovendyret 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dovendyret Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 For noen betyr hviledag å "ligge i sofaen en hel dag uten å gjøre noe fornuftig utenom å puste og spise", mens andre bruker hviledagen sin på lette vekter, holde seg i lett aktivitet, eks. turgåing. Det er veldig individuelt. Jeg selv synes det blir altfor kjedelig å ha en dag hvor man ligger rett ut på sofaen, så jeg plasserte min hviledag, med mening, på den dagen jeg har knappest tid til å stikke innom gymmet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HoGa Skrevet 6. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2014 Jeg tenkte på cardio som i kondisjonstrening ala jogging/sykkling. Men ellers takk for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.