Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når jeg hadde vondt i skuldra funka det med enarms skulderpress med hammergrep, men det innebærer jo også press over hodet. Ellers funka scapular sidehev, har du testa den? Jeg har også et program fra fysioterapeut med skulderøvelser jeg benytta da jeg hadde vondt, kan godt sende det til deg på mail hvis du vil? Kanskje du kan bruke noe av det.

Sittende sidehev på benk - med nøytralt grep. Grunnen til at du får vondt kan ha noe med at du ikke klarer og holde skuldrene i riktig posisjon/ oppvarming/ balanse mellom forsiden og baksiden av kroppen.

Når jeg hadde vondt i skuldra funka det med enarms skulderpress med hammergrep, men det innebærer jo også press over hodet. Ellers funka scapular sidehev, har du testa den? Jeg har også et program fra fysioterapeut med skulderøvelser jeg benytta da jeg hadde vondt, kan godt sende det til deg på mail hvis du vil? Kanskje du kan bruke noe av det.

Veldig gjerne! Tusen takk! Sender deg mailadressen min :)

Hva er Scapular sidehev?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...