Gå til innhold

Vektløftersko selges


Tor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har du eller vil du ha? :D Og kan vi friste med littt AdiPower?

Har de :p AdiPower funker greit de også , men liker Nike bedre. Føler de er mer stabile

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nike sine er jo mer stabile fordi de har bredere lest og fordi de er stivere ;) men også da en del tyngre..

Jepp, stemmer det ! Er nok nettopp det jeg liker så godt, tyngen og dobbel borrelås.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bedre for styrkeløft og bøy mao?

Kan man sikkert si. Men egner seg nok fett til oly også :) Ser ut som det funker for Klokov og Lu :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man sikkert si. Men egner seg nok fett til oly også :) Ser ut som det funker for Klokov og Lu :p
Må kjøpes og testes. Likte bare vektovergangen fra PPII til AdiPower.

Men da ble det Roma2 og svarte AdiPower på meg.

Trenger du ekstra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

adipower i str 9 veier 458 g

nike romaleos 2 veier 477 g ( var 620 g på de gamle romaleosene )

Så er jo ikke gigantisk forskjell, men adipower er vel de nest letteste skoene du finner på markedet nå tror jeg .

hvem er lettest?

Romaene må testes hører jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

en inovate crossfit sko ;)

Romaleosene har jo fordelen med at du kan legge inn konkurransesåle som gjør at du får lagt på enda med hæl høyde ;)

Men de er jo ikke løftesko, er jo mer fivefingers uten de tågreiene, for du skal jo kunne springe flere mil med de før du gjør firetusen knebøy og en fantaziloion markløft etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de er jo ikke løftesko, er jo mer fivefingers uten de tågreiene, for du skal jo kunne springe flere mil med de før du gjør firetusen knebøy og en fantaziloion markløft etterpå.

som sagt det er en crossfit sko ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...