Gå til innhold

kosttilskudd som bidrar til lavere fettprosent?


Jonas S

Anbefalte innlegg

Jeg jobber mot å få en tydelig six-pack om dagen og kunne tenkt meg et produkt som kunne hjelpe meg med å få ned fettprosenten.:)

-På nedereste del av magen ligger det alltid litt ekstra fett på, noe som er veldig å vanskelig å få vekk.

-Evt har dere noen øvelser/tips for hvordan nedereste del av magen kan trenes, evt kost-tips? :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Få orden på maten før du tenker på kostilskudd. Kosttilskudd for slanking er i de fleste tilfeller: Chiliekstrakt/sterkt krydder, grønn-te ekstrakt, Koffein, og diverse annet. De hjelper nada på slanking, men gir deg energi. Om du er slapp på grunnav stort underskudd så kan du enten drikke grønn te, eller kjøpe Fres fra Tech Nutriton. Det er koffeintabletter og gir mye energi :)

Bruk Mylog.no og skriv ned absolutt alt du spiser. Vær ærlig med deg selv. Hold på med dette noen dager og finn ut hvor du ligger kcal messig. Lær deg hva mat inneholder. Det tar litt tid, men det sitter etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...