Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

produktet inneholder en del spennende ingredienser, beta pea, pea, yohimbine, aakg osv. stort sett en del godt utprøvde ingredienser, som KAN gi enormt gode pumper og litt energi. kan ikke uttale meg om noen av alle de førstnevnte urtene. Min erfaring er at alt som ikke er tuklet med i en lab, ikke funker, dessverre, bare hype og lite til ingen effekt, ville likevel prøvd den, for den var proppet av ganske mye, men lite dop.

Annonse

Legitim emballering. Har vært på markedet lenge denne, et par år minst. Finne ut om noe er ulovlig? Se på forbudslisten til WADA og match det mot ingrediensene. NB! Ting kan ha forskjellige navn men alternative navn er gjerne speccet. Legg også merke til generelle forbud mot stoffer med visse effekter.

produktet inneholder en del spennende ingredienser, beta pea, pea, yohimbine, aakg osv. stort sett en del godt utprøvde ingredienser, som KAN gi enormt gode pumper og litt energi. kan ikke uttale meg om noen av alle de førstnevnte urtene. Min erfaring er at alt som ikke er tuklet med i en lab, ikke funker, dessverre, bare hype og lite til ingen effekt, ville likevel prøvd den, for den var proppet av ganske mye, men lite dop.

Du virket meget klok.

Lyst å dele din kunskop om disse to? Om du har noe? :)

$_12.JPG

$_12.JPG

Du virket meget klok.

Lyst å dele din kunskop om disse to? Om du har noe? :)

$_12.JPG

$_12.JPG

Hva 1.M.R angår, så sier broscience at glyserol skal gi ekstra pump, og er flittig brukt i kosttilskudd som skal fremme dette, men ingen forskning (som jeg har fått fatt i) viser til dette. Mange opplever bedre pump, og det er det viktigste :)

I og med at man ikke vet noe om mengdene av caffeine og yohimbe (og hvor store andeler yohimbine som er tatt med) er det vanskelig å si om det er kraftig stimulans av disse to. resterende ingredienser er meg ukjent :)

ikke noen syyyke greier, men kan gi litt til en så lenge en ikke er veldig tolerant mot stim produkter.

Animal cuts er både elsket og hatet. den inneholder også noen greie ingredienser, spesielt under Nootropic complex. det skal sies at jeg ikke er sikker på om DMAE er lovlig å innføre til Norge, men jeg mener at det er det og PEA som gjør at den ikke selges i Norge.

også her vanskelig å bedømme hvor effektiv den er, siden man ikke vet hvor mye det er av hva, men mange liker den.

Det skal dog sies at jeg ikke er noen ekspert på dette, og aldri har prøvd dem, jeg kan bare meddele hva jeg har lest og undersøkt selv :)

Hva 1.M.R angår, så sier broscience at glyserol skal gi ekstra pump, og er flittig brukt i kosttilskudd som skal fremme dette, men ingen forskning (som jeg har fått fatt i) viser til dette. Mange opplever bedre pump, og det er det viktigste :)

I og med at man ikke vet noe om mengdene av caffeine og yohimbe (og hvor store andeler yohimbine som er tatt med) er det vanskelig å si om det er kraftig stimulans av disse to. resterende ingredienser er meg ukjent :)

ikke noen syyyke greier, men kan gi litt til en så lenge en ikke er veldig tolerant mot stim produkter.

Animal cuts er både elsket og hatet. den inneholder også noen greie ingredienser, spesielt under Nootropic complex. det skal sies at jeg ikke er sikker på om DMAE er lovlig å innføre til Norge, men jeg mener at det er det og PEA som gjør at den ikke selges i Norge.

også her vanskelig å bedømme hvor effektiv den er, siden man ikke vet hvor mye det er av hva, men mange liker den.

Det skal dog sies at jeg ikke er noen ekspert på dette, og aldri har prøvd dem, jeg kan bare meddele hva jeg har lest og undersøkt selv :)

Takk for dine svar!

Nå ble jeg litt klokere :)

Egne erfaringer med 1.M.R er u(uuuu)trolig pump. Ekstremt stor forskjell med/uten den på trening.

Hva gjelder Animal Cuts så har jeg ikke begynt på denne enda, tenker å begynne etter påsken.

9 piller om morningen og 9 til 5-6 timer etter det.

Mange piller, til og med forskjellige farger :)

Er vist et produkt man cycler på i 3 uker, for å så ta en uke av, så eventuelt kjøre ny runde.

Blir spennende og se om det bringer noe forskjell.

Takk for dine svar!

Nå ble jeg litt klokere :)

Egne erfaringer med 1.M.R er u(uuuu)trolig pump. Ekstremt stor forskjell med/uten den på trening.

Hva gjelder Animal Cuts så har jeg ikke begynt på denne enda, tenker å begynne etter påsken.

9 piller om morningen og 9 til 5-6 timer etter det.

Mange piller, til og med forskjellige farger :)

Er vist et produkt man cycler på i 3 uker, for å så ta en uke av, så eventuelt kjøre ny runde.

Blir spennende og se om det bringer noe forskjell.

Bare hyggelig! :)

Hvis det skulle være noe, så bare spør, skal svare så godt jeg kan :)

Bare hyggelig! :)

Hvis det skulle være noe, så bare spør, skal svare så godt jeg kan :)

Dette skal være det sterkeste i Norge blir det reklamert som. Fikk sponset denne preworkouten + en fatburn cycle.

PWO.

Innhold per 15 gram= 1.dosering

Vinitrox 250 mg

Vitamin C 75 mg (94% av referanseverdi)

Fruktose 2785 mg

Palatinose 1875 mg

Guarana 3000 mg

Hvorav koffein 300 mg

Riboflavin 1,4 mg(100% av referanseverdi)

Niacin 16 mg(100% av referanseverdi)

Vitamin B12 2,5 µg(100% av referanseverdi)

Vitamin B6 1,4 mg(100% av referanseverdi)

Vitamin B5 6,0 mg (83 % av referanseverdi)

Maltodekstrin 2875 mg

Biotin 50,0 µg (100% av referanseverdi)

Sitronsyre 625 mg

Thiamin 1,1 mg (100% av referanseverdi)

BCAA 250 mg

Hvorav;

Leucin 125 mg

Isoleucin 62,5 mg,

Valine 62,5 mg

Fatburn.

Bringebærblad ekstrakt (Rubus ideaus), Chilliekstrakt(Capsicum Annum), Tabletthjelpestoffer (Mikrokrystalinsk Cellulose,Trikalsiumfosfat, Magnesiumsalter av fettsyrer, Hydroxypropylnethylcellulose), Farge (Karmin), krompikolinat

20µg krom per tablett

Maks døgndose: 6 tabletter

180 tabletter per boks.

Anbefalt døgndose må ikke overskrides!

Står ikke noe mål på ingrediense ang fatburner.

Ble litt mas nå, men dette var alt jeg lurte på :):shy:

Dette skal være det sterkeste i Norge blir det reklamert som. Fikk sponset denne preworkouten + en fatburn cycle.

PWO.

Innhold per 15 gram= 1.dosering

Vinitrox 250 mg

Vitamin C 75 mg (94% av referanseverdi)

Fruktose 2785 mg

Palatinose 1875 mg

Guarana 3000 mg

Hvorav koffein 300 mg

Riboflavin 1,4 mg(100% av referanseverdi)

Niacin 16 mg(100% av referanseverdi)

Vitamin B12 2,5 µg(100% av referanseverdi)

Vitamin B6 1,4 mg(100% av referanseverdi)

Vitamin B5 6,0 mg (83 % av referanseverdi)

Maltodekstrin 2875 mg

Biotin 50,0 µg (100% av referanseverdi)

Sitronsyre 625 mg

Thiamin 1,1 mg (100% av referanseverdi)

BCAA 250 mg

Hvorav;

Leucin 125 mg

Isoleucin 62,5 mg,

Valine 62,5 mg

Fatburn.

Bringebærblad ekstrakt (Rubus ideaus), Chilliekstrakt(Capsicum Annum), Tabletthjelpestoffer (Mikrokrystalinsk Cellulose,Trikalsiumfosfat, Magnesiumsalter av fettsyrer, Hydroxypropylnethylcellulose), Farge (Karmin), krompikolinat

20µg krom per tablett

Maks døgndose: 6 tabletter

180 tabletter per boks.

Anbefalt døgndose må ikke overskrides!

Står ikke noe mål på ingrediense ang fatburner.

Ble litt mas nå, men dette var alt jeg lurte på :):shy:

Den PWOen er ikke i nærheten av det sterkeste du får, det er en god dose caffeine, men ellers ingen stimulanter.

Fatburneren bedtår bare av naturlige ekstrakter, som i beste fall kan øke forbrenningen 20-70 kcal i døgnet, med mye ønsketenking også.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...