Tilduz Skrevet 20. mars 2014 Del Skrevet 20. mars 2014 Hei! Har et par spørsmål som jeg håper noen kan svare på/hjelpe meg med. Har trent Starting Strength i 4-5 uker nå sammen med intervaller på mølla. Jeg har økt litt hver gang på øvelsene og har kommet til 65 Kg med stativ og 55 Kg uten stativ i knebøy. Nå har jeg fått hevelser på baksiden/mot innsiden av knærne, samt en del smerter som gjør at jeg har måttet hoppe over kondisjonstreninga noen ganger nå. Noen som har noe tips til hvordan jeg kan vedlikeholde beina nå som de er hovne? Vil helst ikke ha noe større muskler i beina nå, men heller jobbe opp mot rumpa for at den skal vesentlig bli fastere. Trenger også litt tips i forholdt til mage og rumpetrening som er effektive. Nå driver jeg stort sett med knebøy hopp med vektskive, rollout weel, situps på ball vanlig og til siden, samt planken. Sliter veldig med for mye magefett som jeg ikke får bort. Når jeg strammer kjenner jeg at jeg har mye muskler der inne, men de kommer ikke til syne Håper noen har noen tips å dele med meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Therese Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Har du konstante hevelser/smerter? Sitter smertene og hevelser på samme sted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilduz Skrevet 21. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2014 Smertene kommer og går, hevelsene oppdaget jeg igår kveld etter å ha hatt vondt en stund. Sitter stort sett i leggen og opp til kneet, men hender det "iler" opp til hoftene også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.