Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei hei...

Lurer på om det er noen som kan gi meg litt tilbakemelding?

Jeg er en jente på 29 år som begynte på PSMF for 2 uker siden. Er 165 cm høy og med en startvekt på 113 kg (!), Nå etter 2 uker viser vekten 106 kg :) Veldig fornøyd med det så klart og ønsker videre resultater.

Kroppen min er ganske sterk, så jeg vil si at min matchvekt er 75kg, selv om BMI tilsier at jeg burde ligge noe under dette.

Jeg spiser ca 150 g protein om dagen

ca 20 g karbo

ca 15 g fett

Ser det greit ut?

Tenker å holde på i 6 uker, før jeg går over til en livstil ala grete roede.

Men, kan noen si meg hvorfor man ikke kan trene kondisjon?

Jeg føler jeg har overskudd til både lange gåturer og svømming. Er det sånn at jeg heller skal sitte i sofaen?

Og jeg føler meg virkelig bra og opplagt.. mye bedre enn for 2 uker siden, gjør jeg da noe feil?

Ps. prøver å slenge på litt styrke trening av de største muskelgruppene hver dag.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/28267-ned-i-vekt-og-psmflitt-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke vits i å starte to tråder med det samme temaet siden du ikke fikk svar på første;) Svar kommer, bare vær litt tålmodig.

Jeg kan ikke noe om PMSF, så lar noen andre svare deg. Men søk rundt på forumet/artikler, så finner du garantert mye bra.

PSMF dietten er designet for å holde på muskelmassen til tross for svært lavt kaloriinntak. Trener du for mye med så lite energi klarer ikke musklene å bygge seg opp igjen og du mister mer muskler enn nødvendig.

Husk 1 kg muskler er bare noen hundre kcal, du mister fort masse om du er overivrig på en slik diett...

Så vær tålmodig og gjør det riktig fra starten, så når du kanskje målet ditt på 75 kg. Hvis ikke risikerer du å måtte ta av mye mer for å komme i form...

;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...