Prinsessa Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Hei. Sliter med et vondt kne når jeg skal gjøre knebøy og lurer på om dette er noe som vil gi seg eller om jeg bør droppe øvelsen helt.. vet ikke helt hva smertene kommer av og de er kun i høyre kne /og rett over kneet.. noen som har noen erfaringer med slikt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Therese Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Mye mulig kort quadriceps, hvordan kjennes det hvis du gjør slik? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsessa Skrevet 28. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2014 Prøvd og kjennes ikke direkte vondt ut men merker at d er "noe" der.. som om muskelen er for kort eller noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Therese Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Prøvd og kjennes ikke direkte vondt ut men merker at d er "noe" der.. som om muskelen er for kort eller noe? Har du tilgang til massasjerulle eller ball? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsessa Skrevet 28. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2014 Har vanlig fitness ball.. (er d det det heter?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Therese Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Har vanlig fitness ball.. (er d det det heter?) Tenkte på strl med en tennisball, til egenmassasje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsessa Skrevet 28. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2014 Ja d har jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.