Gå til innhold

Anbefalte innlegg

OK, uten å "diagnostisere" deg på noen som helst måte tror jeg du måte jobbe litt mer mobilitet og stabilitet i kne/hofte - vanskelig å si uten å se det/testet deg selv.

Høres ut som styrkeforskjeller i bakside/fremside slik at belastningen går mer enn nødvendig utover kneleddet

Det tror jeg faktisk at veilederen var inne på også! Hva kan gjøres med det?

Føler selv jeg er svak i baksiden.. Men må kanskje finne ordentlig ut av det.

Fortsetter under...

Det tror jeg faktisk at veilederen var inne på også! Hva kan gjøres med det?

Føler selv jeg er svak i baksiden.. Men må kanskje finne ordentlig ut av det.

Da må du legge opp treningen slik at du blir sterkere i "din missing link" :)

Som sagt - det får en ikke kartlagt nøye gjennom et nettforum

Da må du legge opp treningen slik at du blir sterkere i "din missing link" :)

Som sagt - det får en ikke kartlagt nøye gjennom et nettforum

Nei, ser jo den. ;) Men tuuusen takk for svarene du har gitt! :)

Utrolig bra forum der man får masse svar, raskt og ordentlig. :) Topp!

Har ikke gått til fysiologi nei, bare hatt en kjapp gjennomgang med veilederen på treningssenteret, som er fysio.

Hva slags øvelse gjør du da?

Med tanke på at du ikke vet hva det er og jeg har fått spesifikk for meg er det jo ikke sikkert det hjelper noe, men det skader heller ikke å prøve? Jeg står på en BOSU-ball med ballsiden ned, med ett ben på plata. Så går jeg ned i en liten bøy, før jeg strekker kneet ut igjen og sakte strekker det ut så langt det kommer. Jeg har en liten ekstra strekk på kneet mitt, så mye mulig det er derfor denne øvelsen funker for meg. Siste biten av utstrekkinga skal gå sakt og veldig kontrollert.
Med tanke på at du ikke vet hva det er og jeg har fått spesifikk for meg er det jo ikke sikkert det hjelper noe, men det skader heller ikke å prøve? Jeg står på en BOSU-ball med ballsiden ned, med ett ben på plata. Så går jeg ned i en liten bøy, før jeg strekker kneet ut igjen og sakte strekker det ut så langt det kommer. Jeg har en liten ekstra strekk på kneet mitt, så mye mulig det er derfor denne øvelsen funker for meg. Siste biten av utstrekkinga skal gå sakt og veldig kontrollert.

Ok. Takk for svar :) Får høre med noen hva som passer for meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...