Sjøstjerne Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Phew! Vet jeg forlanger mye nå! Men tiden snurper seg sammen, selv om den ene eksamenen etter den andre truer rett rundt hjørnet, så vil jeg fortsette å trene! Ja, jeg vet "Man får tid til det man prioriterer!", tingen er det at det begynner å ta litt lang tid på hver økt nå, løftene blir tyngre og selv om det er få øvelser (Starting Strength-ish), så tar det så lang tid! Har søkt litt på nettet, men finner veldig lite bortsett fra kanskje Wendlers "boring but big" (har ikke satt meg mye inn i det). Uansett, jeg trener man, ons og fre styrke. Jeg trenger et program som helst har med knebøy med stang fordi såpass har jeg tid til, men ellers må rutinen ta kort tid, altså da helst manualer, til NØDS tortur-maskiner. Noe alà starting strength, med tanke på reps og ant. øvelser. Kanskje også ha en dag med Markløft istedenfor knebøy. Jeg tenker: Knebøy med stang (LB) / Markløft Arnoldpress /Benkpress med manualer Kabelroing / Nedtrekk / En arms hantel roing / stående hantel roing (Litt usikker her, men noe roing..) Noen bedre forslag? Treningen må ta kort tid, helst maks en time! Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/27912-treningsprogram-over-tre-dager-med-basel%C3%B8ft-som-tar-kort-tid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurelius Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 mulighet 1 : starting strength, utført som den står. mulighet 2 knebøy-mark-benk mulighet 3: dag1: knebøy-skulderpress dag 2 markløft-benkpress. du trenger neppe boring but big, dette er ment for folk som trenger flere uker med trening mellom hver gang de skal sette nye personlige rekorder. Siter Lenke til kommentar https://forum.fitnessbloggen.no/topic/27912-treningsprogram-over-tre-dager-med-basel%C3%B8ft-som-tar-kort-tid/#findComment-952714 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.