Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvor mye kan jeg egentlig forvente å gå ned i fettprosent på en måned?

Jeg trener styrke 5 dager i uka+litt cardio, følger en kostholdsplan som jeg har fått en PT til å sette opp for meg. Ligger på mellom 1400-1600 kcal om dagen.

Var å veide meg i går, og har gått ned 1,5 kg.. Jeg blei drit skuffa!

Fettprosenten har gått fra 30,7 til 29,5. Er det veldig lite, helt greit, eller forventet?

jeg er forreste 165 høy, og veier 73,20 kg..

:)

Fortsetter under...

Hvor mye kan jeg egentlig forvente å gå ned i fettprosent på en måned?

Jeg trener styrke 5 dager i uka+litt cardio, følger en kostholdsplan som jeg har fått en PT til å sette opp for meg. Ligger på mellom 1400-1600 kcal om dagen.

Var å veide meg i går, og har gått ned 1,5 kg.. Jeg blei drit skuffa!

Fettprosenten har gått fra 30,7 til 29,5. Er det veldig lite, helt greit, eller forventet?

jeg er forreste 165 høy, og veier 73,20 kg..

:)

styrketrening 5 dager i uka + cardio på 1400-1600 kcal? :eek:

Det er det jeg har gått ned på 4 uker..

Thessah, spiser jeg for lite? :/

Nå har jeg minimalt med kunnskap innenfor ernæring så jeg kan jo egentlig ikke uttale meg om det, eneste jeg vet er at jeg ikke hadde ligget så lavt på kaloriene med det aktivitetsnivået du har. Er det en (flink og kunnskapsrik!!) PT som har satt opp kostholdsplanen tilpasset dine mål og din kropp er et lurest å følge den :)

Edit: du burde absolutt være fornøyd med 1.5 kg på 4 uker.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...