Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvordan greier folk å løpe 10.000 meter på bane. Jeg løper 400 meter, for det er så langt det er å løpe en rundt på bane.

Fysisk vansklig er det jo ikke, men jeg begynner å kjede meg, å så plutselig hopper fokuset til noe annet, og så kommer jeg på hva jeg drev med 5 minutter senere:facepalm:

Fortsetter under...

Fysisk vansklig er det jo ikke, men jeg begynner å kjede meg, å så plutselig hopper fokuset til noe annet, og så kommer jeg på hva jeg drev med 5 minutter senere:facepalm:

Det jeg gjør er å lukke øya.. Da blir det nesten meditativt, og så kommer du kjapt til et punkt hvor du ikke akkurat greier å "glemme" hva det er du driver med :p

Det jeg gjør er å lukke øya.. Da blir det nesten meditativt, og så kommer du kjapt til et punkt hvor du ikke akkurat greier å "glemme" hva det er du driver med :p

Du har tydligvis ikke et vifteannlegg som bråker, ei klokke som tikker litt for høyt og tynne vegger så du hører musikken til naboene :p

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...