Gå til innhold

Hvilke treningsklær er best/kulest?


elin cecilie

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Noen som vet om noen bra/stilige treningsklær med FIN passform fra utlandet?(nettbutikker)

Syns det kan bli litt kjedelig med det samme gamle,og alle går i det samma her hjemma.

Har funnet ei side-linofitness.com..

prøvd otomix.com? litt lang leveringstid, morsomme uvanlige topper, litt småharry, men likevel, forandring fryder;) otomix_2193_36554497jeg har denne, superfornøyd ;P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lovise!! Jeg har lenge letet etter en plass hvor de selger kule treningsklær, spesielt t-skjorter. De fleste er ensfarget og BLERH! Så TUSEN TAKK for en fantastisk link!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lovise!! Jeg har lenge letet etter en plass hvor de selger kule treningsklær, spesielt t-skjorter. De fleste er ensfarget og BLERH! Så TUSEN TAKK for en fantastisk link!
bare hyggelig:) hadde litt trøbbel med at nettstedet forsøkte å få meg til å sende papirkopi av pass og mastercard, men kom meg unna med å bruke paypal. ventet 3-4 uker før varene kom..også blir innboksen din spammet med 25% tilbud daglig...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...