Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Noen som vet om noen bra/stilige treningsklær med FIN passform fra utlandet?(nettbutikker)

Syns det kan bli litt kjedelig med det samme gamle,og alle går i det samma her hjemma.

Har funnet ei side-linofitness.com..

prøvd otomix.com? litt lang leveringstid, morsomme uvanlige topper, litt småharry, men likevel, forandring fryder;) otomix_2193_36554497jeg har denne, superfornøyd ;P

Annonse

Lovise!! Jeg har lenge letet etter en plass hvor de selger kule treningsklær, spesielt t-skjorter. De fleste er ensfarget og BLERH! Så TUSEN TAKK for en fantastisk link!
bare hyggelig:) hadde litt trøbbel med at nettstedet forsøkte å få meg til å sende papirkopi av pass og mastercard, men kom meg unna med å bruke paypal. ventet 3-4 uker før varene kom..også blir innboksen din spammet med 25% tilbud daglig...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...