Gå til innhold

Tips til mat for å få i seg nåkk kalorier


Tor-Erik

Anbefalte innlegg

Trener idag x-size 4 dager i uka, pluss 1 økt med 4*4 på mølla.

Spiser sunt å bra, men greier ikke å få i meg nåkk for å ligge i overskudd.

hva spiser folk som trener, å trenger å få i seg(nåkk) skikkelig mat med godt nærings innhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

What the gal over said. Om du tar proteinshaker, kan du f.eks blande de ut i helmelk eller ta et par spiseskjeer olje i hver shake.

Øker du ikke i det hele tatt eller hva er greien?

Jeg har vært på uberbulker før og for min del har det alltid blitt et problem at økningen i fettmasse ikke samsvarer med muskeløkningene. Derfor foretrekker jeg å ha litt mer kontroll og heller øke sakte i vekt, med kun marginale fettøkninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken olje bruker en til de da?

Nei minimalt dei 3-4 siste månene vertfal, men har fremdeles fin økning på dei fleste øvelsene.

Om du øker fint, er det vel bare å være tålmodig? Er ikke kult å ligne på en strandet hval om 6 måneder heller, med kun 5 kg ekstra i benkpressen å vise til.

Du kan bruke olivenolje eller MCT-olje (smaker kanskje mer nøytralt).

Men egentlig bør du først ta en opptelling av hva du faktisk spiser i dag, altså telle kalorier slik at du i det minste har en oversikt. Og så regulerer du ut i fra det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...