Gå til innhold

Coach, hvordan fungerer det?


Cayia

Anbefalte innlegg

Kan man skaffe seg en Coach selv om man ikke har noen umiddelbar plan om noen konkurranse men allikevel har mål man vil oppnå?

Er det greit med coach over nett, eller burde man heller gå for noen som man kan treffe . ev heller gå for en PT??

Og hvor henvender man seg om man skulle ønske å gå for en coach, hva bør man se etter og vektlegge?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En god PT er nok like greit om du ikke har bestemt deg for å stille med det første. Dog du kan jo høre med en coach om du kan få en vurdering av fysikken din og hva som må bedres mot eventuell konkurranse. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan skaffe deg en coach uansett om du skal stille i konkurranser eller ikke. En coach gjør tenkejobben for deg, og alt du trenger å gjøre er å følge planen. Coachen tar seg av alle justeringer om det skulle være på diett eller trening.

Sånn sett så skulle jeg selv gjerne brukt coach året rundt så jeg hadde sluppet å tenke selv, og kun konsentrert meg om å prestere på gym'en og spise det jeg fikk beskjed om :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du skal gå for en du treffer asikt til ansikt eller en over nett er det jo helt opp til degselv og din treningserfaring, om du er usikker på teknikk og diverse øvelser, så kan det være greit å ha en som er der fysisk å retter på deg. Er du sikker på teknikk og øvelser, så er det helt greit å ha en nettbasert en, så kan du jo bare filme og sende inn teknikk videoer en gang i blandt bare for å få bekreftet om du gjør rett eller galt, og om det er småting som må justeres. En nettbasert coach/PT legger mer ansvar på deg, for du har ingen som er der fysisk og pusher deg, pushinga må du gjøre selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man skaffe seg en Coach selv om man ikke har noen umiddelbar plan om noen konkurranse men allikevel har mål man vil oppnå?

Er det greit med coach over nett, eller burde man heller gå for noen som man kan treffe . ev heller gå for en PT??

Og hvor henvender man seg om man skulle ønske å gå for en coach, hva bør man se etter og vektlegge?????

Jeg har hatt begge deler, og for meg så fungerer definitivt en PT som jeg kan trene fysisk med, og mase høl i huet på over mail/FB resten av uka.. Det gjør så mye for teknikk, effektivitet og driv å ha noen som følger opp jevnlig.

Men det er jo min mening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...