Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, har nylig operert handa, og må gå med gips i 8 uker.

Er vandt med å trene 5 ganger i uka, men kan ikke trene i det hele tatt nå.

Fikk beskjed at eg burde la være å svette, for da blei gipsen fuktig og økte sjanse for infeksjon

Så spørsmålet mitt, hva kan eg gjøre for å opprettholde så mykje masse som mulig?

Fortsetter under...

Kan like så godt spare pengene og drikke proteinpulver.

Eller bare spise mat:whistle::p

EDIT: Ikke trening = mindre kcalforbruk = mindre matinntak = bedre med mat enn pulver :D

Der ser dere ;) BCAA smaker piss uansett................. :sick:

Annonse

BCAA smaker dritt?:eek:

Ultiamate nutritiun i smaken blue rasberry <3 Nam.. Fryser den ned og lager saft is jeg:oops:

:sick::yuck:

Kanskje fordi jeg forbinder det med trening på underskudd, alt for lite mat og tilsvarende oppkast på hver trening. Forvridd syn på mat ftw <3

Is? Nam. Is er godt :)

:sick::yuck:

Kanskje fordi jeg forbinder det med trening på underskudd, alt for lite mat og tilsvarende oppkast på hver trening. Forvridd syn på mat ftw <3

Is? Nam. Is er godt :)

Det blir en helt annen sak;)

Jupp, den BCAA'en smaker som blått godteri, som blå slush, blått sukkertøy osv.. Supergod som is:D

Det blir en helt annen sak;)

Jupp, den BCAA'en smaker som blått godteri, som blå slush, blått sukkertøy osv.. Supergod som is:D

Nja ikke som drikke!

MEN. Søstra mi fikk jo sånn slush-kopp til jul. Sånn som man setter i kjøla også bare klemmer man den etter en time også blir alt slush... Ser for meg at den hadde vært digg oppi der! :D

MEEEEEN avsporing av tråden ja.. Såri :whistle:

Protein shaker, gjerne kasein. Var på sykehus en uke med bla halsinfeksjon og greide ikke spise noe fast mat. Hadde eg hadde protein pulver hadde eg kanskje ikke gått ned nesten 10 kilo....

Bcaa vil ikke la deg beholde muskelmasse hvis du ikke spiser. Hadde det vært så enkelt så hadde man kunne gått på en ren bcaa diett.

Protein shaker, gjerne kasein. Var på sykehus en uke med bla halsinfeksjon og greide ikke spise noe fast mat. Hadde eg hadde protein pulver hadde eg kanskje ikke gått ned nesten 10 kilo....

Bcaa vil ikke la deg beholde muskelmasse hvis du ikke spiser. Hadde det vært så enkelt så hadde man kunne gått på en ren bcaa diett.

Ja men jeg mente såklart aldri at man skulle leve på BCAA o_O

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...