Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heihei! Er en gutt på 17 år som prøver å slanke seg. Jeg prøver å trene minst styrke/kondis(intervall og jogging) 4 ganger i uken + har en gymtime på skolen. Ifølge diett.no må jeg ha ca 2785 kaloriet per dag, men hvor mange må jeg ha for å gå ned i vekt? Først tenkte jeg rundt 2000 daglig, så kommer treningen opp på der igjen?

Høgde: ca 180

Vekt: 93

Kjønn: gutt

Alder: 17

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/2737-hvor-mange-kaloriet-m%C3%A5-jeg-ha/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihei! Er en gutt på 17 år som prøver å slanke seg. Jeg prøver å trene minst styrke/kondis(intervall og jogging) 4 ganger i uken + har en gymtime på skolen. Ifølge diett.no må jeg ha ca 2785 kaloriet per dag, men hvor mange må jeg ha for å gå ned i vekt? Først tenkte jeg rundt 2000 daglig, så kommer treningen opp på der igjen?

Høgde: ca 180

Vekt: 93

Kjønn: gutt

Alder: 17

Vet ikke om du har sett den men diett.no har også en funksjon (under "Mine mål") der du kan sette deg et mål for vektnedgang frem i tid. Så regner programmet ut hvor mange kalorier du trenger per dag for å nå målet ut i fra bl.a. aktivitetsnivå og andre data du har lagt inn om deg selv :) Vet dog ikke hvor pålitelig denne kalkulatoren er da, men den kan kanskje gi deg en indikasjon om ikke annet? :)

Vet ikke om du har sett den men diett.no har også en funksjon (under "Mine mål") der du kan sette deg et mål for vektnedgang frem i tid. Så regner programmet ut hvor mange kalorier du trenger per dag for å nå målet ut i fra bl.a. aktivitetsnivå og andre data du har lagt inn om deg selv :) Vet dog ikke hvor pålitelig denne kalkulatoren er da, men den kan kanskje gi deg en indikasjon om ikke annet? :)

Oi, det hadde jeg ikke merket. Tusen takk :D

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...