Gå til innhold

Vanntett matboks med seksjoner?


Friera

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg ønsker å kjøpe en matboks til lunsjen på skolen. Jeg har ofte tacosalat, og dermed vil jeg gjerne separere kjøttet, salsa/kesam og salaten fra hverandre så det ikke blir vassent og ekkelt. Er litt lei av å drasse med meg 2-3 separate matbokser. Finnes det en snedig liten matboks hvor du har alt i ett, og som ikke lekker?

Håper på svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpte silikonmatboksar på Notabene litt før jul. Dei var "samanleggbare" (tek mindre plass når dei er tome), har plastlokk og bestikk. Held seg godt tette etter mi erfaring. Var ikkje så galen pris på dei heller.

Liknar veldig på den raude matboksen i linken høgare oppe. Kunne får dei i forskjellege str og fargar.

Edit: Det er definitivt same matboksen som i linken over. Så då veit ein at den er å få tak i på enkelte notabene butikkar og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...