Gå til innhold

Turområder i Trondheim!


Sivloe

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har nylig flyttet til Sirkus Shopping og har lite peiling på hva som ligger rundt meg. Er det noen som vet om noen turløyper i nærheten? :) Kom gjerne med innspill om andre turområder her i Trondheim, spesielt om det er noen fjell å bestige!

[ATTACH]129322[/ATTACH]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå bor ikke jeg i Trondheim, men er greit kjent noen steder. Jeg har hvertfall gått mange turer i Vassfjellet, Bymarka, Ladestien. I Bymarka kan du blant annet ''bestige'' Stoheia, Gråkallen, Geitfjellet, Våttakammen. Ellers vil kanskje Vassfjellet gi deg mer fjellfølelse.

Du trenger heller ikke ta lange bilturen før du kan bestige noen skikkelige topper i for eksempel Trollheimen. Innerdalstårnet er jo en klassiker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor du ved Sirkus Shopping vil Ladestien være et naturlig valg=)

I tilegg til det som blir nevnt over er også Estenstadmarka ved Risvollan et vanlig turmål.

Bymarka er knall. Det samme er Vassfjellet.

Å gå langs Nidelven er også en fin tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bor ikke jeg i Trondheim, men er greit kjent noen steder. Jeg har hvertfall gått mange turer i Vassfjellet, Bymarka, Ladestien. I Bymarka kan du blant annet ''bestige'' Stoheia, Gråkallen, Geitfjellet, Våttakammen. Ellers vil kanskje Vassfjellet gi deg mer fjellfølelse.

Du trenger heller ikke ta lange bilturen før du kan bestige noen skikkelige topper i for eksempel Trollheimen. Innerdalstårnet er jo en klassiker ;)

Takk for mange gode tips! Jeg har vært en del på Innerdalstårnet, det er jo utrolig fint der! Hører mange skryter av Bymarka, så jeg må nesten ta meg en tur dit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bor du ved Sirkus Shopping vil Ladestien være et naturlig valg=)

I tilegg til det som blir nevnt over er også Estenstadmarka ved Risvollan et vanlig turmål.

Bymarka er knall. Det samme er Vassfjellet.

Å gå langs Nidelven er også en fin tur.

Har gått Ladestien og Nidelven! Veldig fint, men trenger litt utfordringer ;) Får ta meg en tur til Vassfjellet og Estenstadmarka når været strekker seg! Takk for tipsene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange gode tips! Jeg har vært en del på Innerdalstårnet, det er jo utrolig fint der! Hører mange skryter av Bymarka, så jeg må nesten ta meg en tur dit :)

Da kan man kanskje slenge med Storlidalen i samme slengen, som er nabodalen til Innerdalen. Ellers så er vel gode områder i nærheten av byen nevnt :)

edit: ..så er vel de beste områdene i nærheten av byen nevnt allerde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan man kanskje slenge med Storlidalen i samme slengen, som er nabodalen til Innerdalen. Ellers så er vel gode områder i nærheten av byen nevnt :)

edit: ..så er vel de beste områdene i nærheten av byen nevnt allerde..

Storlidalen er utrolig! Har vært på Storlihytta et par ganger :D Hehe, får prøve meg fram!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...