Gå til innhold

Kvalm av proteinpannekaker


Cre*tive

Anbefalte innlegg

Har nå 2 ganger blitt ganske så kvalm av proteinpannekaker. Skjønner ikke dette helt, for hver for seg går alle ingrediensene helt fint. Tok også omega 3, men kan da ikke være dem som reagerer med pannekakene!?

Vet ikke helt om dette var riktig forum å poste det på, men ville høre om noen andre og har opplevd dette??

Fra mob derfor ingen smileys ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan bare være at du ikke er vant med mye protein på en gang? Det er ganske vanlig. Jeg spiser glatt to proteinpannekaker med en halv boks mager kesam, banan og skogsbær. Men når "uinvidde" har skulle smake så har de kvalmet av etter en halv, selv om de syntes det smaker knall godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvlagde :whistle::sick: hehe.... (oppskift fra kostholdsveileder) Nja, drikker jo proteinshake så skulle tro jeg tålte det. Har ikke så mye pulver oppi. Kan de være komboen av smakene (proteinpulver, kanel, havre etc). Trodde det bare var tilfeldig første gangen, men i går måtte jeg bare gå og legge meg :sleep: Står over en stund nå og koser meg heller med CS i kveld:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...