Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jente 19.år

vekt: 50kg

høyde: 153cm

Målet mitt er å bygge underkropp, men også få overkroppen med. Viktig med symetri.Jeg har god tolmodighet, men har lyst å se litt resultater. Ryggen er min sterkeste part og har fått mye resultat av ryggtrening. Dette er GØY!

Jeg spiser normal mat. ligger også på ca 60g protein om dagen. Har akkurat hatt 1-2 uker ''løftefri'' og valgt å gå tur isteden for. Dette førte til at jeg raste ned i vekt pga muskelmassen (tror jeg).. uheldigvis!

Motivasjonen er på topp, så kom med innspill!

Slik ser programmet jeg har begynt på ut:

· A.

Knebøy 3 serier x 6-8 (gå ned 1 repetisjon per uke, helt ned til 3)

· Hip-thrust eller glute bridge: 3 serier x 6-8 serier (gå ned 1 repetisjon i uken, helt ned til 3)

· Amerikanske markløft 3 serier x 9-12 (gå ned 1 repetisjon i uken, helt ned til 6)

· Bulgarske utfall 3 serier x 9-12

· Reverse hyper / Pull through 3 serier x 12-15

· Leg curl/ 4 x 4-6 rep

· Leg extensions 4 x 4-6 rep

B.

· Skråbenk med manualer 4 x 6-9

· Bicecurl 4 x 8-12 per arm

· Roing 4x 8-12

· Triceps i kabelmaskin 4 x 6-9

· Back exstentions 4 x 12

· Chins 4 x max

· Pull-ups 4 x max

H Hva mener du? Er der noen øvelser jeg burde bytte ut? Hva slags resultater har jeg i vente?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/26928-hva-synes-du-noe-jeg-burde-endre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...