Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kjølerom / fryserom. Prøv å sleng på deg en longsleeve og en hue neste gang du skal i kjøla. Jeg kjenner meg veldig igjen i beskrivelsen din og i mitt tilfelle så er det i 80% av gangene relatert til kulde/trekk og at jeg rett og slett har for lite klær på meg. Varm kald varmt kald og jeppsi peppsi, da blir jeg forkjølet.

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

De siste ukene har jeg brukt hansker, pannebånd og ullgenser når jeg har jobbet på kjøl/frys, og jepp - det funker! Så løsningen var åpnebart at jeg ikke har kledd nok på meg. Foreløpig løsning iallefall :)

De siste ukene har jeg brukt hansker, pannebånd og ullgenser når jeg har jobbet på kjøl/frys, og jepp - det funker! Så løsningen var åpnebart at jeg ikke har kledd nok på meg. Foreløpig løsning iallefall :)

(y)

Gull! Det var skikkelig nedtur å begynne å bruke hue (Jeg er mann og viking ikke sant...) men fy hvor digg det er å slippe å være tufs i tide og utide.

Kan det vere mandlane?

Då eg var mindra var eg meir eller mindre alltid småforkjøla og hadde sår hals frå ca august/sept til ca april/mai. Det forandra seg etter at eg fjerna mandlane i 10.kl. Mandlane mine var slik at dei hovna fort opp om eg var sjuk, så fikk dei fjerna av den grunn. Men syntes at når eg var sår i halsen, så sat det på ein måte "bak" mandlane, uansett vart eg mykje mindre småforkjøla og hadde skjeldnare sår hals etter fjerninga. Uturleg god følelse, så kan vere lurt å få sjekka mandlane hos legen :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...