AngryJess Skrevet 17. desember 2013 Skrevet 17. desember 2013 Hei:) Jeg begynner på PT-studier gjennom NIAK, og trenger pensumbøker. Håper noen har disse bøkene å selge! (Se oversikt i vedlagt bilde) Siter
Kaiman Skrevet 18. desember 2013 Skrevet 18. desember 2013 Har flere av de, men som mange andre gjør vi det smart i beholde dem. Ville bare si fra at det kan bli vanskelig. Kjøpte mine nye. Siter
AngryJess Skrevet 18. desember 2013 Forfatter Skrevet 18. desember 2013 Jeg må nok kjøpe nye, har ikke tid til å vente noe særlig lenger Siter
Raptorial Skrevet 18. desember 2013 Skrevet 18. desember 2013 Ser forresten at det anbefales en bok om fysiologi. Som en "innføring" i det anbefaler jeg boka til Olav Sand. (helst Menneskefysiologi, men "Menneskekroppen" er også et greit alternativ) AngryJess og Kathen 2 Siter
Gjest Skrevet 29. desember 2013 Skrevet 29. desember 2013 Ser forresten at det anbefales en bok om fysiologi. Som en "innføring" i det anbefaler jeg boka til Olav Sand. (helst Menneskefysiologi, men "Menneskekroppen" er også et greit alternativ) +1 Veldig bra bok ! Siter
AngryJess Skrevet 3. januar 2014 Forfatter Skrevet 3. januar 2014 Bestilte boka. Takk for tipset Raptorial 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.