Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei! jeg trenger tips til et par skulderøvelser, det jeg allerede har med i programmet er sittende skulderpress med hantler da dette er den skulderøvelsen jeg liker best. bortsett fra det har jeg ingen fler øvelser for skuldre siden jeg vet ikke om noen. lurte da på om noen kunne fortelle meg et par bra øvelser som setter god fokus på skuldre.

Lurer også på teknikken på franskpress. skal jeg gjøre den stående? skal benken være rett, flat eller skrå? hvilket grep skal jeg ha på ez stanga? takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/26538-skulder%C3%B8velser-og-franskpress/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har kikket litt, og tror du det går bra med både skulderpress og arnoldpress? eller blir det litt for likt?

Hei. Min erfaring tilsier at variasjon i forhold til skuldrene kun er bra. Det vil si at jeg selv har slitt med skulderverk ved ensformig skuldertrening.Tror du vil gjøre lurt i å velge variert og rolig skuldertrening da skuldrene er sentrale i så mange andre øvelser. Skulderpress med stang og hantler, Arnoldpress, Facepulls og forskjellig sidehev med rolig prograsjon er mitt tips. Lykke til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...