Gå til innhold

PSMF i en måned :)


Loggy

Anbefalte innlegg

Heisann!

Vurderer å starte opp en liten dagbok for januar 2014 og min planlagte hele måned med PSMF-dietten!

Jeg har gått ned fra 103 kilo til 83 kilo gjennom et år. Min drøm er å bli lett i kroppen igjen, da jeg har begynt å sykle veldig mye, og ønsker å bli så lett som overhodet mulig.

Mitt mål er å veie mellom 78-80 kilo.

Har lenge stagnert på 83 kilo, og har desverre det vanskelige magefettet igjen, og skal prøve denne dietten for å fjerne resten.

Har prøvd den flere ganger i en uke om gangen og det har gått helt fint, og hvordan jeg reagerer med det i en hel måned skal bli spennende.

Jeg tror nøkkelen for suksess er å være aktiv hele denne måned med lite dødtid som kan gå med på å tenke på mat.

Hva tror dere? Vil dette gå bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Vurderer å starte opp en liten dagbok for januar 2014 og min planlagte hele måned med PSMF-dietten!

Jeg har gått ned fra 103 kilo til 83 kilo gjennom et år. Min drøm er å bli lett i kroppen igjen, da jeg har begynt å sykle veldig mye, og ønsker å bli så lett som overhodet mulig.

Mitt mål er å veie mellom 78-80 kilo.

Har lenge stagnert på 83 kilo, og har desverre det vanskelige magefettet igjen, og skal prøve denne dietten for å fjerne resten.

Har prøvd den flere ganger i en uke om gangen og det har gått helt fint, og hvordan jeg reagerer med det i en hel måned skal bli spennende.

Jeg tror nøkkelen for suksess er å være aktiv hele denne måned med lite dødtid som kan gå med på å tenke på mat.

Hva tror dere? Vil dette gå bra?

Har du i det hele tatt lest om PSMF? Hva legger du i aktiv? hva er høyden din? hva er alderen? skal du trene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp :) Har skjønt og erfart at dette ikke er en diett som er til å spøke med.

Med aktiv mener jeg å ikke sitte forran pc-en hele dagen, siden jeg er student, er dette lett. Men å ha noe å gjøre aktivt. Mener ikke å trene konstant.

Jeg er 185cm og 24 år. Jeg har alltid vært stor. Store tunge muskler og en del fett. Dette vil jeg endre på da sykkelsporten er ganske mye lettere. Bare se på topputøverne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nøkkelen for suksess er å være aktiv hele denne måned med lite dødtid som kan gå med på å tenke på mat.

Hva tror dere? Vil dette gå bra?

Nei.

Er du som meg, så vil du kræsje etter noen få dager om du prøver å holde samme aktivitetsnivå som med normalt kosthold.

Du mister visstnok endel muskler på denne kuren også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp :) Har skjønt og erfart at dette ikke er en diett som er til å spøke med.

Med aktiv mener jeg å ikke sitte forran pc-en hele dagen, siden jeg er student, er dette lett. Men å ha noe å gjøre aktivt. Mener ikke å trene konstant.

Jeg er 185cm og 24 år. Jeg har alltid vært stor. Store tunge muskler og en del fett. Dette vil jeg endre på da sykkelsporten er ganske mye lettere. Bare se på topputøverne.

185 og veier 83kg høres helt perfekt ut i mine øyne. Kan virke som du mangler en del muskelmasse?

Men uansett.. husk 3x fullkropps treninger i uken.. og ikke noe mer(ikke stress kroppen) unødvendig og følg PSMF retningslinjer, så skal det nok gå fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

185 og veier 83kg høres helt perfekt ut i mine øyne. Kan virke som du mangler en del muskelmasse?

Men uansett.. husk 3x fullkropps treninger i uken.. og ikke noe mer(ikke stress kroppen) unødvendig og følg PSMF retningslinjer, så skal det nok gå fint :)

Ja, skal ikke påstå at jeg er noe muskelbeist.

Beina mine er nok der mesteparten av all muskelmassen min ligger etter all syklingen, og etter dietten vil jeg ha stort fokus på rygg og mageregionen med baseøvelser for å forhindre slitasjeskader.

Grunnen til at jeg velger å gjøre dette er at jeg aldri har vært godt trent eller sett særlig bra ut. Nå som jeg har klart å bli kvitt det meste av fettet er det snakk om litt ekstra for å fjerne resten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...