playfair90 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Jeg har vært på diett i 3 og en halv måned nå, og droppet 7kg fett mens jeg samtidig bygde styrke i baseøvelsene (bøy,benk,mark). Trente ganske konservativt under dietten for å bevare styrke. Ble lite volum generelt. Dietten er som sagt akkurat ferdig og jeg lurer. Burde kroppen få hvile etter en lang diett før jeg kjører på med nytt program, eller er det bare å peise på? Jeg har ikke klart å tatt meg en pause fra trening etter diett da jeg føler kroppen bobler over av energi med det økte kaloriinntaket, så vil høste fruktene av det så mye jeg kan med mer trening, frekvens på øvelsene og volum generelt. Noen tanker om dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ErikH Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Kjør på og øk kaloriene gradvis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skvale Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Har du skrevet noe om hvordan dietten foregikk? Kunne tenke meg å høre om dette. OT: Ser du har begynt med x-size, kjempeprogram! Anbefales absolutt, lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
playfair90 Skrevet 7. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2013 Kjør på og øk kaloriene gradvis Høres bra ut! takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
playfair90 Skrevet 7. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2013 Har du skrevet noe om hvordan dietten foregikk? Kunne tenke meg å høre om dette. OT: Ser du har begynt med x-size, kjempeprogram! Anbefales absolutt, lykke til! Jeg har skrevet en del om hvordan jeg cyclet carbs osv under dietten her:http://forum.fitnessbloggen.no/threads/diett-og-periodisk-faste-hvilke-resultater-jeg-kan-vise-til.25808/#post-905812 Les litt lengre ned på kommentarene der så svarer jeg en person på det! ja er kjempespent på x-size! takk for det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.