Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Prøv og tren benkpress med bena i lufta eller på benken da aktiveres brystmuskelen mer. Det er den benk varianten som tar best på bryst syns jeg.

Fraråder mot benk uten ben i bakken. Dette er for viderekommende og tar all stablitet ut av kroppen, det vil også hindre skikkelig spenn i ryggen, dermed mindre bryst.

Hvis målet er å bli sterkere i benk har det ikke noe å si om du føler deg eller ikke. Benk trener mesteparten av overkroppen og brystet hjelper til enten du vil eller ikke. Hvis "pump" er målet er ikke benk en øvelse jeg vil anbefale.

Spen i ryggen og albuer litt lenger ut er det eneste jeg vil anbefale. Ikke for langt ut med albuene da, mange spektakulære skulderskader har blitt oppnådd på denne måten.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...