Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann, i går kjøpte jeg meg Ripped Freak for å teste ut om dette funker bra etter anbefaling fra noen andre. Fra før buker jeg Redweiler som pwo, derfor lurer jeg på om det er mulig å kombinere disse to uten at det gjør noe farlig. (f.eks for mye av noen stoffer).

Tanken er å kjøre en Ripped Freak før frokost, som anbefalt, for så å ta Redweiler for trening(i 18-19 tiden).

Ripped Freak næringsinnhold: http://pharmafreak.com/ripped-freak-supplementfacts.html

Redweiler´s innhold: http://www.kost1.no/redweilers

Takk for tilbakemeldinger!

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/26224-kombinere-fettforbrenner-med-pwo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fettforbrennere fungerer i det store og hele svært svært dårlig/overhodet ikke i det hele tatt. Hadde det vært så enkelt som at å ta en pille ville økt fettforbrenningen ville hele samfunnet vært avhengige av nevnte medikament, og du kan være trygg på at du ikke ville fått kjøpt det på nettet, men reseptbelagt på apoteket..

Så det er nok bare å proppe i seg så mye som selvfølelsen og lommeboka tåler. Skal du derimot ned i fettprosent er det heller anbefalt å moderere kostholdet litt mens man opprettholder bra treningsmengder.

Det går helt fint. Begge inneholder høyt innhold av koffein. Og Pwo inneholder diverse energigivende stoffer samt kreatin(de fleste) og fettfprbrenmeren er blanding av chilli og grønn te ekstrakt( i hvertfall proteinfabrikken sin) så det eneste det vil føre til er mer energi. Men når du først er gang med dette, så burde du og ta Zma så du får ordentlig søvn og fine drømmer. Det vil øke den totale effekten. Sovepiller kan og brukes om du føler behovet.

:):):):):):)

Det går helt fint. Begge inneholder høyt innhold av koffein. Og Pwo inneholder diverse energigivende stoffer samt kreatin(de fleste) og fettfprbrenmeren er blanding av chilli og grønn te ekstrakt( i hvertfall proteinfabrikken sin) så det eneste det vil føre til er mer energi. Men når du først er gang med dette, så burde du og ta Zma så du får ordentlig søvn og fine drømmer. Det vil øke den totale effekten. Sovepiller kan og brukes om du føler behovet.

:):):):):):)

Godt med stims for å komme opp til trening, og ZMA og sovepiller for å komme ned og få sove! ;)

Nå får jeg flashbacks til Roy Arnie i Christopher Nielsens "Slipp Jimmy fri". Han medisinerer den narkomane sirkuselefanten Jimmy med speed om morgenen og dop etter forestillingen for å få Jimmy ned. Husk bare at du ikke blander Come&shop-posen med Shop&come-posen, da blir det lite nattesøvn! ;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...