Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er skikkelig usikker på hvilke bikini jeg skal ha på meg på scenen. Har kjøpt en i blå men så har jeg egentlig veldig lyst på en i rød også, hehee. Håper dere kan komme med tilbakemeldinger om hva dere syntes.

Jeg håper på en ROSA :)

Det du kan tenke på er at mørke farger forminsker og lyse farger forstørrer, så synes du at fordelene er FOR store, kan du fint bruke mørke farger. I bikinifitness vil en jo helst ha feminine og store kurver, så der er oftest lyse farger mer flatterende på bikiniene enn i f eks athletic fitness ;) uansett, tror fargevalget for din del er et luksusproblem ;)

Flott at du har funnet fram til dette fantastiske forumet. Ny bruker, type fin, som ønsker mye oppmerksomhet, og trolig er vant til det. MEN VÆR SÅ SNILL å ikke lag 1000 tråder for hver ting for "views og likes". Du har allerede fikset deg en fin loggbok. Bruk den :)

OH NO HE DIDN'T!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...