Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

har en liten kostholdsplan her og lurer på om noen kan være behjelpelig om denne planen er brukbar om jeg vil opp i muskelmasse og litt ned i fett% samtidig?

Måltid 1.

100g Havregryn

240 g (4 scoop) Mutant Mass

1 ss udos choice

BCAA aminosyrer

Måltid 2.

250g torsk

100g ris

Brokkoli

Måltid 3.

250g kyllingfilet/biff

100g ris

Brokkoli

1 ss udos choice

Etter trening: (måltid 4)

240g (4 scoop) Mutant Mass

1 ss udos choice

BCAA aminosyrer

Måltid 5.

250g biff/kyllingfilet

100g pasta/ris

grønnsaker

Måltid 6.

250g Laks

100 g ris

grønnsaker

Trener styrke 4ganger i uken + 30min cardio etter værtfall 2-3 av øktene.

Vil jeg få noen merkbar framgang av og sette opp kostholdet mitt slikt?

tidligere har kostholdet vært 3måltider ca..

Måltid 1.

kyllingsalat/omelett m/skinke

Måltid 2.

Kylling og ris/biff og pasta + Whey proteiner.

Måltid 3.

5-6egg

Jeg veier 70kg nå og er 167cm høy ca.

Noen tips eller innvendinger om det er noe jeg burde endre på? :)

evt tips til andre måltider enn torsk og laks? ikke veldig glad i det..

takk på forhånd!

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/26066-kostholdsplangutt-20%C3%A5r70kg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syntes det ser greit ut jeg.. :)

MEN, om du ikke er glad i laks/torsk, hvorfor sette det opp på matplanen din? Er jo så mye bedre å spise mat man liker!:)

Et godt tips for å få torsken til å smake bedre, er å surre en skive(eller fire) med bacon rundt:)

Hva mener du med komplisert Sondre Aalbotsjord ? :)

Torsk,kylling,egg,laks osv.

Du trenger ikke spise så "rent" for å få god fremgang. Helt greit om det er sånn du vil spise, men du trenger ikke det. Jeg spiser det jeg liker, og har awesome gainz. :)

Laks GÅR greit.. men torsk er det verre med,særlig om jeg skal spise det helt 'clean' .. men tenkte i hovedsak at jeg trengte dette med i kostholdet pga fettsyrer og div? har du noen gode erstattere til torsk da ThereseHag ? :)

Annonse

Laks GÅR greit.. men torsk er det verre med,særlig om jeg skal spise det helt 'clean' .. men tenkte i hovedsak at jeg trengte dette med i kostholdet pga fettsyrer og div? har du noen gode erstattere til torsk da ThereseHag ? :)

Fettsyrene kan du få med omega3 oljer. Ikke feil å spise fisk i ny og ne, men du trenger ikke. Du kommer til å gå på en smell før eller senere om du gjør noe du ikke trives med eller vil. :)

Torsk inneholder i hovedsak ikke viktige fettsyrer osv, det er det laksen som gjør;) Torsk/hvit fisk er mager fisk. Så du kan jo spise; nøtter, kesam, cottage cheese, kylling, biff, skinke, karbonadedeig(f eks burger), egg. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...