LadyRainicorn Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Hei. Jeg har trent styrke i snart et år, ca. 4 måneder hvor jeg har hatt fokus på teknikk og gode baseøvelser for å kunne løfte tungt, men jeg føler ikke at jeg får det helt til. Jeg trener 3-4 ganger i uken. Mitt mål med treningen er å bli så sterk som mulig samtidig som jeg får økt muskelmassen, men jeg klarer ikke å øke nok føler jeg. Jeg er 17 år og ca. 1.67 høy, veier 50-52 kg hva jeg klarer på det tyngste: Knebøy: 40 kg x 5 rep Benkpress: 35 kg x 3 rep Markløft: 60 kg x 5 rep Jeg trener styrke alene, så jeg tør ikke å ta i alt jeg har i hver øvelse, med tanke på skader eller uhell. Er det noen som kan hjelpe meg med å finne ut hva jeg gjør feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurelius Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Jeg ville muligens vurdert kostholdet, kroppen har vanskelig for å prestere best mulig på for lite drivstoff. Ellers kan det hende du har kilo å hente på teknikk; har du mulighet til å filme neste gang du løfter? Hvor mye føler du ligger igjen i tanken når du er ferdig med de øktene der? Du kan jo f.eks prøve å ta fler serier, hvis du ikke har mulighet for spottere eller sikringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyRainicorn Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 Takk for raskt svar! Jeg vet at jeg spiser for lite enkelte dager, så jeg prøver å spise veldig kaloritett mat de dagene jeg skal på trening, men likevel klarer jeg ikke å spise nok. Jeg brukte appen Shape-Up mye før for å kontrollere at jeg fikk i meg nok mat og på de dagene jeg spiste mest var på ca 1800 kcal, mens de dagene jeg ikke klarte å spise fikk jeg kun inn 900-1000 kcal... Jeg kan prøve å filme meg selv en av de neste treningsøktene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurelius Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Takk for raskt svar! Jeg vet at jeg spiser for lite enkelte dager, så jeg prøver å spise veldig kaloritett mat de dagene jeg skal på trening, men likevel klarer jeg ikke å spise nok. Jeg brukte appen Shape-Up mye før for å kontrollere at jeg fikk i meg nok mat og på de dagene jeg spiste mest var på ca 1800 kcal, mens de dagene jeg ikke klarte å spise fikk jeg kun inn 900-1000 kcal... Jeg kan prøve å filme meg selv en av de neste treningsøktene Der har vi nok litt av en av grunnene, 900kcal per dag er alt for lite. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
playfair90 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Takk for raskt svar! Jeg vet at jeg spiser for lite enkelte dager, så jeg prøver å spise veldig kaloritett mat de dagene jeg skal på trening, men likevel klarer jeg ikke å spise nok. Jeg brukte appen Shape-Up mye før for å kontrollere at jeg fikk i meg nok mat og på de dagene jeg spiste mest var på ca 1800 kcal, mens de dagene jeg ikke klarte å spise fikk jeg kun inn 900-1000 kcal... Jeg kan prøve å filme meg selv en av de neste treningsøktene ja rett som aurelius sier. Er bare å få i seg mer mat:) "You got to eat big to get big" lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyRainicorn Skrevet 24. november 2013 Forfatter Del Skrevet 24. november 2013 Takk Så fort jeg får laget en streng (og stor) matplan tror jeg at jeg må få i gang en loggbok her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
playfair90 Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 trenger ikke være så stort og seriøst at det vil forandre hele hverdagen din. Det viktigste er at du spiser mer kalorier enn du forbruker, slik at du kan bygge muskler. Så bare spis så myyye du klarer. Jeg selv hadde et problem med dette og startet med å spise kaloritette matvarer som ris,havregryn. Byttet ut ekstra lettmelk med h-melk, juice istedet for lettbrus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.