Gå til innhold

Spm vedrørende studietid


CupCayk

Anbefalte innlegg

Tenkte å begynne å studere i 2015, men jeg lurer på hvordan det går med dere som trener tungt. Får dere råd til nok mat da dere studerer? spm. gjelder da dere som ikke får støtte av foreldre, men stipend/lån. Og hvis dere må jobbe ved siden av for å klare dere, hvordan får dere dette til å gå opp? jobb/studier/trening på kveldene. Jeg sitter veldig i tankeboksen på hvordan jeg skal gjøre dette da tiden kommer. Noen gode råd og erfaringer å dele med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Jeg trener tungt(i mine øyne), er fulltidsstudent og jobber. Har gjort det i 2,5 år nå og ser ikke på det som noe problem. For det første så jobber jeg mye helger/kvelder og hele sommeren. For det andre så er jeg veldig nøye med at når jeg er på skolen, så er jeg på skolen og følger godt med. Man må selvfølgelig lese på egenhånd uansett, men man slipper unna mye om man faktisk følger skikkelig med.

Trening gjør jeg når enn det passer inn i tidsskjema, uavhengig av om det er 0700 eller 2200:) Dog kan det nok kanskje være lurt å ha en jobb ved siden av som ikke er veldig fysisk anstrengende;)

Jeg jobber 80-90% ved siden av 100% studier:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...