Gå til innhold

Kombinere programmer


psychgeek

Anbefalte innlegg

Jeg er på leting for tida etter et nytt program etter å ha fullført nybegynnerprogrammet til FB.

Det jeg er bevisst på er at jeg fortsatt, etter 8 uker, ikke er spesielt sterk i beina (Er på omtrent det samme som da jeg startet :() Derfor har jeg sett på rumpeprogrammet på bloggen. Slike programmer som går på ett bestemt område er jo gjerne lagt opp til å trene 2-3 ganger i uka.

- Men hvordan kombineres dette med andre programmer? For selv om jeg vil fokusere mer på nedre del av kroppen, ønsker jeg jo ikke å neglisjere resten av kroppen? Jeg liker resultatene mine så langt og vil jo gjerne utvikle meg videre, samtidig som jeg fokuserer på svakhetene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan legge til disse øvelsene på de dagene du skal trene beina. Trener du tungt så anbefales det vanligvis ikke å trene samme musklegruppe to dager etter hverandre fordi musklene trenger hvile.

Bare pass på at det ikke blir FOR mange øvelser på beina. Lim inn programmet du har tenkt å følge og rumpeprogrammet så kan forumfolket vurdere det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...