Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har brukt rumbleroller (den blå) omtrent daglig på bein de siste to ukene. Gjør ikke vondt på quadriceps, hamstrings, legger, glutes/piriformis - nesten behagelig, faktisk. Men FY så vondt når jeg forsøker å rulle på utsiden av lårene (IT bånd). Jeg ser at jeg har fått en del kjekke blåmerker på utsiden av lårene også. Skader dette mer enn det løser opp, mon tro? Eller skal jeg bare fortsette?

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/25765-rumbleroller-og-bl%C3%A5merker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme erfaring, det meste løste seg opp relativt fort, men sliter fortsatt litt med utside lår... Det blir bedre da, bare å fortsette! Selv hadde jeg varierende grad av blåmerker i et par måneder, flaks at det ikke var bikinisesong :p

[ATTACH]123848[/ATTACH]

post-28352-14440961416685_thumb.jpg

Keep going! Når det har blitt behagelig å rulle er det på tide å oppgradere ved å A) Putte vekter på beina, eller B) Kjøpe sort rulle.

Har rulla i litt over ett år nå. De første to ukene med blå, jævlig i starten, så blei det ok så putta jeg på 20kg hantell mellom beina. Så blei det ok. Så oppgraderte jeg til sort rulle etter totalt 4 uker, så 20kg hantel mellom beina der og, hvor jeg har vært siden. Etter hver "oppgradering" kommer det fanzy nye blåmerker ganske over alt. Det er bare å holde ut og være konsistent, så blir du så myk og fin! (ref. Stine smurfine)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...