Gå til innhold

Treningsprogram etter "Styrketrening for nybegynnere"


Rayzah

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg begynte med styrketrening for nybegynnere (http://fitnessbloggen.no/styrketrening-for-nybegynnere) for 2 mnder siden, og er nå på åttende og siste uke. Dette er første gang jeg har fulgt et program skikkelig og faktisk fått fremgang, så jeg er absolutt fortsatt en nybegynner. Det jeg lurer på er hvilket program jeg burde begynne på nå? Jeg har sett litt rundt på forumet, men det er så mye å velge mellom at noen innspill hadde vært fint. Hva mener dere kunne vært et passende styrkeprogram å fortsette med nå?

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt jobbet med å fullføre programmet! :D

På den siden du linker til, finnes det også en oversikt over andre gode programmer. Ta en titt på de.

Vet mange liker godt Starting Strength-programmet, og jeg er en av de! Har hatt en ganske god økning i styrke på de 8 ukene jeg holdt på. Men programmet krever endel av deg med tanke på teknikk, så det bør du absolutt ta hensyn til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...