Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei :) Jeg jobber nesten ikke nå fortiden (venter på en annen jobb da).

Og jeg kjeder meg så mye i hverdagen at jeg går å trener for å ha noe å gjør på. Jeg trener 5-6 dager i uka, 2 dager med yoga og 3-4 dager med spinning. Fram til min PT time der jeg skal få hjelp til et program med styrketrening som passer meg.

Men trener jeg for mye nå? Burde jeg kutte litt ned?

Takk på forhånd :D

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/25578-burde-jeg-kutte-ned-treninga-litt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan responderer kroppen på all treninga da?

Hva betyr "respondere" ? :)

For mye nei? Hvor lange er yoga og spinningtimene? Selv trener jeg 5 dager i uka med hard styrketrening. + 1 dag med MMA / boksing. :) Er opp til hver enkelt hvor mye man klarer da.

Yoga og spinning timene varer i 40 minutter, hender jeg har en spinningtime i uka som varer 55 minutter. Åja så bra :) Så jeg kan ikke overtrene meg selv?

Annonse

Hva betyr "respondere" ? :)

Yoga og spinning timene varer i 40 minutter, hender jeg har en spinningtime i uka som varer 55 minutter. Åja så bra :) Så jeg kan ikke overtrene meg selv?

Joda, man kan overtrene seg selv. Men hvordan har kroppen reagert på det så langt da? Føler du det går bra? :)

Joda, man kan overtrene seg selv. Men hvordan har kroppen reagert på det så langt da? Føler du det går bra? :)

Dette er jo ikke så veldig langt over helsedirektoratets minimumsanbefalinger om 30 minutt mosjon per dag, så jeg tror du har mye å gå på, med mindre du har hvert sengeliggende det siste året eller noe sånt.

Jeg kjenner bare at jeg har trent og får litt gangsperr i ny og ne :)

Da kan jeg forsette med det jeg gjør kan eg tenka meg :D

Spinning er jo ganske katabolt, da. Hva med å trene litt styrke også?

Jeg skal begjynne å trene styrke snart etter jeg har fått hjelp på mine PT timer (Begynner på fredag).

Jeg vil heller få profesjonell hjelp istedenfor å begynne helt uerfaren første gang. Vil ikke bortkaste tiden på feil trening :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...