Gå til innhold

Hvordan bli kvitt vannet som ligger i huden/uten på musklene? og hva tror dere fett% min er?


Hamburgerdressing

Anbefalte innlegg

Har hatt en liten mini diett i nesten to uker nå, og har ikke gått ned et gram i vekt. Har heller økt 2-3kg. Og grunnen til dette skjønner jeg ikke, har trent hardt og bra med 5 kondisjonsøkter, 3 styrkeøkter, og 4 økter ballspill med en kompisgjeng. Hadde tenkt å definere musklene litt mer, men ser på en måte litt "fetere" ut nå en før dietten og regner med dette er vann som har samlet seg. så det jeg lurer på er hvordan jeg kan bli kvitt dette vannet?

Dietten har bestått av forskjellig kjøtt og grønnsaker og frukt, og da har jeg hatt fokus på protein, mens fett og karbohydrater har jeg spist hva jeg vil av så lenge jed ikke passerte kalorigrensa på 3000 kcal. Høyden er 193cm og vekten nå for tiden er 87-88kg(var 85-86kg før diett...). Men målte fettprosenten med klype i dag og la inn resultatene på denne siden:http://www.linear-software.com/online.html og da fikk jeg 4-5% fett på alle jackson pollock, mens på durnin og parillo 8-9% hvilken av disse er mest til å stole på ut ifra bildene? :)

post-9511-14440960737282_thumb.jpg

post-9511-14440960740221_thumb.jpg

post-9511-14440960744927_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sistnevnte hva fettprosenten betyr. og når det gjelder vekten, så tror jeg at jeg ville tatt en titt på de kaloriene dine en gang til. 3000 er i mine øyne litt høyt å forvente de store resultatene ved, med mindre man har en SOLID menge muskelmasse, eller ekstremt høy omsetning av energi (noe jeg ikke kan uttale meg om om du har eller ikke). dessuten er det helt vanlig at kroppen reagerer ved å samle opp vann med kostholds omveltninger :) gi det litt mer tid. 2 uker er mindre tid enn det kroppen bruker på å tilvenne seg nye rutiner, og vannet vil slippe etter hvert.

ps. all maten du nevner ovenfor er tungt fordøyelig og kan bli liggende igjen i systemet en stund. dette kan også ha noe å si på vekten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok en lav fettprosent, for du har *meget* bra definert rygg. Dessverre har du ganske lite muskler, noe som gjør at fronten din nok ser litt mer flabby ut. Bygg muskler med et sunt fokus på nok, men ikke for mye, kalorier for å bygge litt mer.

Basert på ryggen din ville jeg sagt at du ligger under 8%. Det ser veldig forskjellig ut ut fra hvor mye masse man har, men om du sjekker siste bildeoppdatering i loggen min vil du se hvordan min rygg ser ut på 10%. Og hvordan fronten min ser ut, men så har nok jeg vesentlig mye mer muskler som kan synes gjennom huden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...